Dyrektor - Cecylia Cieślak
Pedagog specjalny, socjoterapeuta, terapeuta środowiskowy Certyfikat PTP. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Wieloletni pracownik-specjalista Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Dzieci i Młodzieży w Zagórzu – psychiatrycznego oddziału dziennego dla dzieci oraz poradni dla dzieci z autyzmem; nauczyciel zespołu szkół integracyjnych w Warszawie. Prowadziła terapię grupową oraz indywidualną. Współpracowała z ośrodkami pomocy społecznej przy świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z autyzmem. Ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania placówką oświatową, studia podyplomowe na kierunku Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu Socjoterapii i pomocy psychologicznej.
Główny Psycholog - Milena Rzuczkowska
Psycholog, absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, terapeuta integracji sensorycznej – Certyfikat PSTIS. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Nauczyciel zespołu szkół integracyjnych. Pracuje z dziećmi, ze spektrum autyzmu oraz z trudnościami w zachowaniu. Posiada doświadczenie w pracy zarówno z małymi dziećmi, jak i nastolatkami, w terapii indywidualnej oraz jako terapeuta cień.
Logopeda - Kamila Zapałowicz
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (2010) oraz Podyplomowych Studiów Logopedii i Glottodydaktyki Uniwersytetu Szczecińskiego (2013). W 2020 roku uzyskała stopień doktora nauk społecznych na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadziła terapię psychologiczną oraz logopedyczną dzieci ze spektrum autyzmu w różnych placówkach (przedszkole integracyjne, poradnia). Pracowała również z dorosłymi osobami z autyzmem. Obecnie prowadzi zajęcia logopedyczne z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz dziećmi z zaburzeniami mowy. Brała udział w szkoleniach m.in. w CENTRUM METODY KRAKOWSKIEJ („Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych - usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu", „Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera", „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją.", „Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych", „Terapia neurobiologiczna dla początkujących") oraz DOBREJ KADRZE („Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy", „Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie", „Zaburzenia mowy w przebiegu schorzeń dezintegracyjnych i neurodegeneracyjnych", „Spektrum zaburzeń autystycznych w diagnozie i terapii logopedycznej"). Ukończyła także szkolenia m. in. z zakresu diagnozy i terapii miofunkcjonalnej, umiejętności oralno-motorycznych w terapii integracji sensorycznej, wykorzystania elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej oraz cykl szkoleń online organizowanych przez Teczkę Logopedy. Brała również udział w konferencjach i seminariach organizowanych m.in. przez Koło Miłośników Żywego Słowa.
Fizjoterapeutka, terapeutka pedagogiczna, terapeuta SI - Aniela Wrona
Nauczyciel mianowany. Absolwentka Akademii Medycznej w Lublinie. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej z logopedią. Certyfikowany terapeuta SI. Od ponad 15 lat prowadzi zajęcia terapii SI, terapii ruchowej oraz terapii pedagogicznej (rewalidacja) z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami, w tym z autyzmem.
Ukończyła szkolenia m.in.:
Psycholożka - Maria Młodożeniec
Absolwentka wydziału psychologii ze specjalizacją psychologii klinicznej, a także studium pedagogicznego oraz studia podyplomowe z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym. Ukończyła liczne szkolenia m.in.: grafomotoryka; diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem testem PEP-R; praca terapeuty - cienia z dzieckiem z autyzmem i Zespołem Aspergera; metoda zachowań werbalnych czyli wczesna interwencja behawioralna. Doświadczenie w pracy psychologicznej zdobywała w Centrum Zdrowia Dziecka, Wojskowym Instytucie Medycznym, a także poradni pedagogiczno-psychologicznej. Nie wyobraża sobie innej pracy niż tej z dziećmi.
Pedagog - Anna Laskus
Z wykształcenia pedagog specjalny, surdopedagog, olifrenopedagog, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej. Ukończyła kursy konstruowania indywidualnych programów edukacyjno- terapeutycznych, kurs terapii autyzmu, szkolenie „Komunikacja alternatywna i wspomagająca. Diagnoza", szkolenie „Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, wersja polska (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej dzieci ze spektrum autyzmu". Certyfikowany terapeuta ręki I i II stopnia. Zna Polski Język Migowy na poziomie A1. Odbyła praktyki w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla osób niesłyszących i niedosłyszących oraz w placówkach kształcenia specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym. Prywatnie mama dwóch chłopców. Bardzo dobrze czuje się w towarzystwie dzieci, a obserwacja postępów i pokonywanych przez nie trudności przynosi jej ogromną radość i satysfakcję.
Pedagog specjalny, specjalista WWR, terapeuta pedagogiczny, terapeuta SI - Monika Stępień
Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych w zakresie: wczesnego wspomagania rozwoju dziecka; diagnozy, rewalidacji i terapii pedagogicznej; oligofrenopedagogiki; edukacji i rehabilitacji osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera oraz integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie (certyfikat terapeuty i diagnosty integracji sensorycznej). Obecnie kończy studia podyplomowe w zakresie psychotraumatologii. Swoją wiedzę poszerza uczestnicząc w szkoleniach oraz kursach w zakresie: terapii behawioralnej - kurs bazowy (PSTB), komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC u Joanny Pachutko, aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss, terapii VR (Unicorn), tworzenia Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych IPET. Posiada kwalifikacje w kierunku oceny funkcjonalnej (PEP-3, VB-MAPP), testów diagnostycznych KORP (Kart Oceny Psychoruchowej), KOJR (Kart Oceny Jakościowej Rozwoju), narzędzi diagnostycznych procesów SI- Testy Południowo-Kalifornijskich, wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia - WOPFU, tworzenia Indywidualnego Planu Edukacyjno-Terapeutycznego IPET, a ponadto jest certyfikowanym Trenerem TUS oraz Terapeutą ręki I i II stopnia. Aktualnie swoją wiedzę poszerza na studiach magisterskich z psychologii (specjalność: psychologia dzieci i młodzieży). Doświadczenie zawodowe zdobywała w gabinetach terapeutycznych, organizacjach pozarządowych, instytucjach kultury oraz w placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Zawsze z wielką dumą patrzy na postępy swoich podopiecznych. W codziennej pracy cechuje ją pozytywne nastawienie, kreatywność oraz nieszablonowe myślenie.
Nauczyciel terapeuta pedagogiczny, arteterapeuta - Anna Aleksandrowicz
Absolwentka Architektury Krajobrazu Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Autorka projektu ogrodu terapeutycznego dla dzieci z autyzmem, pasjonatka hortiterapii, z doświadczeniem w pracach manualnych.
Ukończyła przygotowanie pedagogiczne w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, a także studia podyplomowe Arteterapia z elementami terapii pedagogicznej na Akademii Pedagogiki Specjalnej – tytuł pracy końcowej „Arteterapia a stymulowanie wielozmysłowe rozwoju dzieci z autyzmem". Certyfikowany terapeuta ręki.
Uczestniczyła w licznych szkoleniach i warsztatach:
Nauczyciel logopeda - Beata Materna
Absolwentka studiów logopedycznych na WSNS w Lublinie, oraz Edukacji Medialnej na UKSW w Warszawie. Przez wiele lat dziennikarka telewizji lokalnej, współrealizatorka wielu kursów poprawnej komunikacji ale też kursów mikrofonowych czy telewizyjnych. W ostatnich latach miłośniczka pracy logopedycznej z dziećmi z zaburzeniami rozwoju mowy w szerokim znaczeniu tego terminu.
Współpracuje z placówkami publicznymi takimi jak przedszkola i szkoły ale głównie z przedszkolami terapeutycznymi. Ma za sobą dziesiątki godzin pracy z podopiecznymi ze spektrum autyzmu. Prowadzi też zajęcia z emisji i higieny pracy z głosem dla dorosłych.